Tatureringarna!

 
 
Tänkte slänga upp bilderna på mina två tatueringar jag gjort..
Den första gjorde jag i början av januari eller februari, minns inte riktigt :o Men den andra va den jag gjorde förra söndagen, så den håller på och läker för fullt nu!
 
Ska nog aldrig mer tatuera revbenen i alla fall.. Paaaain. Och jag är ändå rätt tålig när de handlar om smärta..
Men de är ju så värt de, om man gillar tatueringar vill säga ;) vilket jag gör.
 
 
Har inte hänt allför mycke idag.. Har varit och gjort drogtest på Seco, gick finfint.
Så nu är de bara att börja jobba i princip :) Sen blev de lite fika med mamma och pappa på Elsas i Norberg, åt en sjukt god marängpaj.. Nom nom! Och nu tänker jag nog inte göra nå mer än att ligga i sängen och kolla på Weeds. Ledig från skolan imorgon också, ska bara dit till 09.45 och ta min sista gardasil spruta.. Sen åker jag till Västerås en sväng med mormor och morfar :) Har en del presenter som ska köpas..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0