Tack Nathalie!

 
 
Fick precis se att de blivit lite ändring här rätt va de va, tack Nathalie! :)
 
Och jag som sa att jag skulle skriva här, haha jag är ju sämst.. Ibland.
Men hjärnan har gått på högvarv ett tag här. Har varit mycke runt omkring mig och samtidigt en massa med skolan att tänka på. De är fan rätt mycke med studenten alltså... Både roliga och tråkiga saker.
 
Sen jag skrev sist har jag förresten hunnit tatuera mig igen, kan slänga upp bilder sen.. Kanske senare ikväll, eller imorgon. Ska i alla fall äta lite mat nu, köttbullar och makaroner tycker jag att de luktar! Sen ska jag ner till vattnet med Amanda en sväng och njuta lite av kvällssolen och snacka skit :)
 
Men ha de bra i alla fall. Jag återkommer ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0