Studentbilder

 
 
Halloj..
 
Va ett tag sen sist, men nu blir de en liten snabb uppdatering tänkte jag :)
Har hunnit tagit studenten och kastat mig in i vuxenlivet, även fast jag inte känner mig som en dag över 16..
Hade en underbar student, en perfekt sista dag med klassen och med nära och kära! Fick jättefina presenter också, men dom har jag inga bilder på. Fyllde ju år på midsommar också, så då blev de ännu mer haha.
 
Men just nu jobbar jag på Seco i alla fall, har jobb till augusti nån gång, men jag hoppas på att få förlängt till september eller nåt :) Behöver verkligen pengar just nu.. Gjorde även sista nattskiftet idag, så nu har jag semester i 2,5 vecka ungefär. Uuunderbart!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0